Gyakori kérdések

Gyakori kérdések

Amennyiben kérdésedre nem találtál választ, kérjük írj nekünk.

Rendeléssel és szállítással kapcsolatos kérdések

A minőség fontos számunkra, így a jól hangzó “újszerű” kifejezést valóban csak az újszerű termékekre használjuk. Ahhoz, hogy jobban szemléltessük az állapotok kategóriáit, néhány példát is használunk.

Új állapotú:

Ezalatt valóban csak az új termékeket értjük! Vagy címkés ruha esetén használjuk, vagy abban az esetben, ha az árú igazolhatóan új termék.

Újszerű állapotú:

Ebbe a kategóriába azok a termékek tartoznak, melyek megfelelnek az alábbi kritériumoknak:

  • ruha anyaga újszerű (nem sérült, bolyhos, szálhibás),
  • belső címkék nem bolyhosak és nem, vagy alig gyűröttek (kevés mosási ciklusban volt),
  • ruházat szélein (ujj, nyak, alj) használat nyomai nem látszanak,
  • varrás mentén nem bomlott.

Jó állapotú:

Általában vett újszerű-jó állapotú termékeket értjük alatta. Kritériumok:

  • nem vagy enyhén bolyhosodott,
  • nem vagy kis helyen bomlott fel a szál,
  • a ruha oldalsó varrása nincs, vagy kissé van kicsavarodva
  • nem lyukas, sérült,
  • nem, vagy alig észrevehetően foltos (ezt a leírásban feltüntetjük)

Használt állapotú:

Ide tartoznak azok a termékek, melyek használtak, de nem, vagy kisebb hibájuk van (folt, kisebb lyuk, stb.).

Hibás állapotú:

Ez a kategória tartalmazza azon termékeket, melyeknek kisebb-nagyobb hibájuk van (ez a kategória és a nagymértékben hibásodott termékek kivezetés alatt vannak az oldalról).

A megrendelt termékek átvételének három módja lehetséges:

  1. Személyesen a kapcsolatok menüpont alatt található budapesti átvételi pontokon.
  2. Átvétel a kért FOXPOST csomagautomatánál, az ország több mint 450 pontján.
  3. Házhoz szállítással, a kért címre.

Minden átvételi lehetőség esetén értesítjük a csomag státuszáról. Személyes átvétel esetén 1-2 munkanapon belül, csomagautomata és házhoz szállítás esetén 1-3 munkanap.

Személyes átvételre Budapesten a 6. kerületben (Budapest, Szondi u. 11.) van lehetőség, a Nyugati pályaudvar és az Oktogon között található Cosy Caffe reggeliző és kávézóban van lehetőség. Fontos! Személyes átvételt csak bankkártyás fizetéssel (előre fizetéssel) választható. Személyes átvétel folyamata:

  1. Rendelés leadása kártyás fizetéssel.
  2. Miután a csomagot összekészítettük és leadtuk az átvevőhelyen, értesítést fogunk küldeni a sikeres rendelésről és a kiállított számláról.
  3. Csomagját átveheti személyesen minden nap 8-tól 15-ig.

Fizetési módot az átvétel módjától függően választhat. Házhoz szállítás és csomagautomata esetén lehetősége van online kártyás fizetésre a biztonságos Barion rendszeren keresztül és későbbi utánvétes fizetésre kártyával (és házhoz szállítás esetén készpénzel). Személyes átvétel esetén, csak online kártyás fizetéssel veheti meg a terméket.

Csomagautomata és házhoz szállítás esetén 1-3 munkanap, személyes átvétel esetén 1-2 munkanapon belül veheti át csomagját.

3 naptári napig őrizzük csomagodat az automatáinkban. A 3 napos időtartamba a hétvégi napok (szombat, vasárnap) is beleszámítanak. Az átvételi határidő óra-perc pontossággal a csomag érkezéséről szóló sms és e-mail értesítésben található. Futárunk ezen időpont után kiveszi a csomagot az automatából, ezért fontos, hogy az értesítésben szereplő időpontig átvedd a csomagot. Ha az átvételi időszakban munkaszüneti- vagy ünnepnap van (a hétvégi napok ide nem értendőek), abban az esetben automatikusan meghosszabbítjuk az átvételi időt.

A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését egymást követő munkanapokon. Amennyiben a csomagot nem veszi át a címzett akkor visszaérkezik központi raktárunkba, ahonnan a feladó részére küldjük vissza a feladási pontra melynek költsége 550Ft.
Igen, 14 napon belül, indoklás nélkül visszaküldheted a terméket, mi pedig visszatérítjük. Részletekért látogass el az elállási jog oldalra.

Felhasználói fiókkal kapcsolatos kérdések

Legfontosabb előnyei, hogy elsőként értesülhetsz a legújabb akcióinkról és újonnan feltöltött termékekről. Továbbá időnként adunk kedvezményt kifejezetten regisztrált felhasználóinknak illetve a hűséget megbecsülendő, évfordulós kuponokkal kedveskedünk regisztrált felhasználóinknak.
Korábbi rendelések megtekintésére, csak regisztrált felhasználóknak van lehetősége. A korábbi rendeléseket, más hasznos információval és funkcióval együtt a profilodban találod. Bármely oldalon a jobb felső sarokban kattints profil ikonra, majd a legördülő menüben a „profilom” pontra. Ezt követően bal oldalon a „Rendelések” menüpontra.

Kiemelt termékek

X
0
    0
    Kosár
    Üres a kosárVissza a termékekhez